Thursday, December 13, 2007

أشياء تعنى لى الكثير












18 comments:

نقطة مية said...

كل سنة و انتم طيبين و عيد اضحى مبارك و ان شاء الله ننال جميعا شرف الوقوف على عرفات

و كل عيد و انت اجمل يا قمر

الأستاذ said...

تعرفي إن البوست ده من أجمد ما قرأت قصدي رأيت
فكرته حلوة أوي من غير ولا كلمة بس فيه صور مش فاهمها طالما إن مفيش كلام أصلاً
كل سنة وحضرتك طيبة وعيد سعيد إن شاء الله
تحياتي

Anonymous said...

عجبتنى اوى صورة البنت اللى نايمه
انا كمان بحب النوم اوى لو دا اللى تقصديه
وعلى فكره انا منمتش من امبارح والصورة دى دفعتنى اكتر الى انى ادخل انام
انا كنت جاى اعيد
كل سشنه وانت طيبه
وسلامى لهدى جمال وعلا عبد الله ودينا سماحه
السلام امانه
حزين

محمد الجرايحى said...
This comment has been removed by the author.
فى القلب said...

الله على الرومانسيه الرائعه
التى تتمتعين بها
أكيد أنتى مستمتعه بشخصيتك الرائعه

على فكره أحنا مشتركين فى حاجات كتير

محمد الجرايحى said...

أختى الكريمة: شيماء
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أحييك على البوست الرائع
والقيم بفكرته المتميزة

وكل عام وأنت بخير وفى صحة وسعادة
بارك الله فيك وأعزك
أخوك
محمد

Unknown said...

هتصدقيني لو قولت لك ان البوست ده بالاشياء اللي فيه بتعنيلي انا الكثير
فعلا بجد الحاجات دي بتعنيلي الكثير
ياسمينه
ارجو انا نتواصل

shimaa mahdy said...

نقطة مية

كل سنة وأنت طيبة يا جميلة، ويارب أشوفك قريب فى السنة الجديدة

shimaa mahdy said...

الأستاذ

كل سنة وأنت طيب، سعيدة بزيارتك
وإن شاء الله الزيارة الجاية تلاقى كلام يتفهم

shimaa mahdy said...

حزين

كل سنة وأنت طيب

بس على فكرة أنا ما كنتش أقصد النوم خااااااااالص ، انا بكره حاجة اسمها نوم ولو أقدر أصحى ال24 ساعة هفضل صاحية، بس كويس إن الصورة دفعتك للنوم

shimaa mahdy said...

فى القلب

ميرسى يا أوشا، يسعدنى إنى أكون مشتركة معاكى فى حاجات كتير

بس مش عاوزة أصدمك وأقولك إنى مش مستمتعة بشخصيتى على الإطلاق، لأن الزمن اللى إحنا عايشين فيه ده ما ينفعش فيه أى رومانسية بس هنعمل ايه بقى

shimaa mahdy said...

محمد الجرايحى

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
وكل سنة وأنت طيب

سعيدة بزيارتك وسعيدة إن البوست عجبك

shimaa mahdy said...

سمسماية

أصدقك طبعا، ويسعدنى التواصل معاك ولو عاوزة الايميل أبقى سيبيلى ايميلك وأنا أضيفك

Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

بنت الاسلام said...

الطفولة واحلامها جريها ولعبها قلبها براءتها ياريتها ترجع تاني

الورود ياريت ريحتها ترجع تاني زي ماكانت جميلة مميزة تجذب الروح والقلب والفؤاد

اما الكومبيوتر اصبح دنية ناس كتير منهم انا

تحياتي

لاشياءك الجميلة

Unknown said...

wana kaman nefsi natawasal awi
this my email
yasso_semsem22@hotmail.com
thanks
yasso
yasmeena
this is my new blog
www.nogaishere.blogspot.com

DR.HAMAS said...

جميلة و الله الصور

و فعلا معبرة

بتجمع حاجات كتيرة الواحد مش بيستغنى عنها



ربنا يكرمك



فعلا انتقاء جيد


جزاكم الله خيرا


د.حمـــــاس

walaa said...

انا تفق معك فى الكمبيوتر والبحر دمت بكل ود